مصاحبه آرشیو خبر ها
در ابتدا از طریق تماشای تلویزیون از علاقه ی بیانکونری مطلع شدم

در ابتدا از طریق تماشای تلویزیون از علاقه ی بیانکونری مطلع شدم

ماریو لمینا در مورد ملحق شدن به بانوی پیر صحبت کرد و از از امیدواری هایش در مورد رسیدن به سطح پل پوگبا سخن گفت.

این بازیکن 22 ساله در مصاحبه با RMC Sport گفت:

" از پیوستن به یووه بسیار خوشحالم، به خاطر اینکه بزرگ ترین باشگاه در ایتالیا است و به من این فرصت را داده است تا کیفیت خودم را در مرحله ی بازی های بین المللی اثبات کنم."

" در ابتدا از طریق تماشای تلویزیون از علاقه ی بیانکونری مطلع شدم. مدیر برنامه های من از قبل تمام کارها را به تنهایی انجام داده بود و هنگام نهایی کردن مراحل رسمی و فرمالیته قرارداد، این موضوع را به من گفت. نمی توانستم پیشنهاد یوونتوس را قبول نکنم !"

" دوران حضور من در مارسی هیچ گاه آسان نبوده است. باشگاه مجبور بود به دلیل برقراری تعادل بین هزینه ها، بازیکنان خود را به فروش برساند و جدایی مارچلو بیلسا از تیم برای بسیاری از بازیکنان از جمله من بسیار سخت و دردناک بود. هرگز نتوانستم بفهمم چرا اوضاع بدین منوال پیش رفت."

لمینا در مورد گفتگوی خود با مکس آلگری در زمان محلق شدن به تیم صحبت کرد:

" او نیازی ندارد در مورد نقش من در میدان اطمینان حاصل کند. می دانم که او شیوه ی بازی من را دوست دارد و به من کمک خواهد کرد تا بیش تر پیشرفت کنم. سری آ لیگی بسیار تاکتیکی و دشوار است. می دانم که برای رسیدن به ترکیب ابتدایی تیم در بازی ها باید به سختی تلاش کنم."

" از اینکه پوگبا به عنوان هم تیمی من است بسیار خوشحالم، به خاطر اینکه از موقعی که در تیم های ملی جوانان و نوجوانان فرانسه بازی می کردیم همدیگر را می شناسیم. دیدن پیشرفت روزانه او لذت بخش است و امیدوارم بتوانم روزی مثل او بازی کنم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: